PRESENTACIÓ

Per a què un blog de CC.OO.?

• Per a transmetre els principis sindicals de CC.OO.: reivindicatiu i de classe, unitari, democràtic i independent, participatiu i de masses, d’hòmens i dones, sociopolític, internacionalista i intercultural.
  • Per a transmetre els principis educatius de CC.OO.: Defenem un sistema general d’ensenyança pública de qualitat, pluralista, laica, coeducativa, igualitària, arrelada en el mig sociocultural i gestionada democràticament. Este sistema ha d’estar finançat amb fons públics i al servici de tots els espanyols i espanyoles i persones estrangeres residents a Espanya, sense discriminacions.
  • Per a transmetre els principis socials de CC.OO.: Lluitem especialment contra qualsevol forma de discriminació basada en raons de gènere, orientació sexual, edat, origen ètnic i/o conviccions polítiques o religioses, i impulsem mesures en defensa del medi ambient.
  • Per a facilitar la comunicació amb tots els treballadors i treballadores (PDI i PAS, funcionaris i laborals) i interactuar entre tots. Volem que el blog siga un instrument de comunicació fluida en les dos direccions i entre tots els usuaris.

Per què un blog@f0

Perquè volem donar-li a tots els companys i companyes un instrument, per a expressar-se i aprofundir en la democràcia organitzativa. Volem millorar la nostra labor escoltant atentament els suggeriments, les queixes i les aportacions de tots. Creiem que en la societat actual, i més en la UMH, la col·laboració entre tots és fonamental.

Amb què contingut@f1

Amb el dia a dia. Intentem confeccionar un blog útil, resolent problemes, donant informació, aclarint dubtes. Sense estar en possessió de la veritat i amb confiança. Actualitzat, perquè és necessari estar al dia, i per a això et demanem també la teua col·laboració. Anima’t a generar contingut i demanda’ns temes!

Benvinguts/des  al blog de CCOO – UMH!!

• El blog és un espai d’opinió en relació amb temes sindicals, laborals, educatius i socials de la UMH i del seu entorn.
  • Invitem a participar amb comentaris a les entrades publicades i amb reflexions relacionades amb els temes del blog.
  • Donada l’escassa credibilitat dels comentaris anònims, agraïm la identificació de les persones que participen en el blog.
  • Admetem qualsevol opinió, sempre que respecte a les persones que participen en el blog o a tercers i, per això, ens reservem el dret d’eliminar els comentaris que no respecten a les persones, les organitzacions o les institucions.
20 febrer 2017