Inici > Convenio laboral > CCOO-INFORMA: Mobilització signa del conveni

CCOO-INFORMA: Mobilització signa del conveni

La FE CCOO PV instem de nou a la convocatòria urgent de l’acte de signatura del conveni d’universitats preacordat el 24 d’abril

Cridem al personal afectat a que es mobilitze per a reivindicar la signatura

El dilluns dia 18 per la vesprada ha tingut lloc una reunió de CCOO i la resta de Sindicats amb el Secretari Autonòmic d’Universitats, Rafael Tabarés, la Directora General d’Universitats, Pilar Ezpeleta, i tècniques de la Conselleria per tal de desbloquejar l’acord final sobre el Conveni Col·lectiu del Personal Laboral de les Universitats Públiques valencianes, que possibilite la seua entrada en vigor.

El Secretari Autonòmic ha confirmat que finalment la Generalitat, malgrat haver estat més de tres anys negociant el conveni i haver signat, mitjançant el Conseller Vicent Marzà, el preacord al mes d’abril, no signarà l’acord final d’aquest Conveni. Més encara, la Generalitat, sorprenentment, tampoc no signarà el preàmbul que ella mateixa havia proposat per tal de garantir el seu compromís financer amb el Conveni, tal com hem demanant reiteradament els Sindicats i també les Universitats.

Davant d’aquesta situació, CCOO i la resta de sindicats hem urgit la signatura del Conveni, que no es busquen més excuses per a dilatar el procés i que siga possible la seua entrada en vigor i l’aplicació de les millores que suposa per al personal laboral de les Universitats.

Emplacem la Generalitat i totes les Universitats públiques valencianes per a convocar urgentment una reunió amb totes les parts per a procedir a la signatura definitiva del Conveni.

Fem una crida a tot el personal laboral de les Universitats mobilitzar-se per tal d’exigir a Rectorats i Generalitat la signatura immediata del Conveni.

Comunicat reunioì Conveni 18-11-2019

Categories:Convenio laboral Etiquetes: