Inici > Convenio laboral > CCOO Informa: Concentración hoy LUNES a las 16h en RECTORADO por el Convenio Colectivo

Com a sindicat independent que som, us enviem la informació sobre les concentracions convocades per a la setmana que ve sobre el Conveni Col·lectiu del Personal Laboral després de demanar, sense èxit, que aquesta comunicació arribara a través del Comitè d’Empresa de la UMH.

Els sindicats que participarem en la negociació del conveni col·lectiu CCOO – UGT – STEPV – CSIF – SEP, convoquen a tota la comunitat universitària a concentrar-se front als rectorats de les universitats públiques valencianes en protesta per la no signatura del conveni.

Mentre el Govern de la Generalitat, i el seu sorprenent pas enrere, que ni signa ni autoritza, i les rectores i rectors, amb les seues reticències, segueixen sense posar-se d’acord, el personal laboral de les universitat pateix les conseqüències de tan nefasta actuació.

Exigim als rectorats acció i a la Generalitat Valenciana, solucions.

Les concentracions tindran lloc:
  • Universitat Miguel Hernández d’Elx, dilluns 16 a les 17 hores
  • Universitat de València, dimarts 17 a les 9:30 hores
  • Universitat d’Alacant, dimarts 17 a les 9:30 hores
  • Universitat Jaume I, dimecres 18 a les 12 hores
  • Universitat Politènica de València, dijous 19 a les 10 hores.

Participa i reclama els teus drets.

Categories:Convenio laboral Etiquetes:

16 desembre 2019