Home > Convenio laboral > CCOO-INFORMA: FE CCOOPV registra sol·licitud de l’informe que entrebanca la signatura del Conveni Laboral d’Universitats a la Conselleria d’Hisenda i a la Conselleria de transparència

D’altra banda, tots els sindicats de la comissió negociadora hem demanat conjuntament una reunió urgent de les parts

Dijous 23 de gener i junt amb la resta de sindicats de la comissió negociadora del Conveni d’universitats, es va registrar petició conjunta per a que la Consellera o el Secretari Autonòmic ens convoque a totes les parts de la comissió per tal d’aclarir que la situació tant per a la part de la patronal (universitats) com a la part sindical, donat que fins ara les reunions han estat per separat.

Davant la situació sobrevinguda de dimissió i cessament del Secretari Autonòmic, Sr. Tabares, des de la FECCOOPV hem registrat ambdues sol·licituds adreçades a la
Conselleria d’Hisenda i a la Conselleria de Transparència de l’informe que argumenta la impossibilitat de la signatura del conveni laboral d’universitats.

Les informacions vessades en premsa apunten que l’impediment és a causa de les quantitats assignades per fer els pressupostos de cada universitat en matèria de personal. Com part de la comissió negociadora del III Conveni Laboral de les Universitats Públiques Valencianes no tenim aquesta argumentació motivada, i des de la FE CCOOPV la considerem necessària i així caminar cap a la resolució exitosa del conflicte.

La FE CCOO PV demanem tindre coneixement de les raons per estudiar fórmules de desbloqueig, be siga a nivell autonòmic o estatal. De no ser així el conflicte seguirà existint i ens aboquen a mobilitzacions sostingudes en el temps.

El personal laboral de les universitats públiques espera una resposta al bloqueig de la millora de les seues condicions laborals preacordades fa ja 9 mesos.

Descargar documento.

Categories: Convenio laboral Tags:

28 January 2020