Home > Convenio laboral > CCOO-INFORMA: La FE CCOO PV es reuneix amb la Consellera d’Universitat i amb la Secretària Autonòmica

En la reunió s’ha traslladat la urgència de la signatura del conveni laboral i la necessitat de la constitució del Fòrum d’Universitats

Divendres 21 de febrer es va celebrar una reunió bilateral entre la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la FE CCOO PV. Per part de Conselleria ens reberen la Consellera i la Secretària Autonòmica.

Des del sindicat presentarem les línies força que considerem estratègiques i necessàries.

Per una banda  vam plantejar que considerem necessari conèixer el document que isca de la comissió d’experts i expertes que s’acaba de crear per estudiar el finançament universitari. Com a representants de treballadores i treballadors, i en la nostra qualitat d’agent social, és perceptiva la consulta i així ho férem constar. Tant la Consellera com la Secretaria Autonòmica es comprometeren a donar-nos a conèixer l’esmentat document quan estiga enllestit per tal que puguem fer-ne les aportacions que considerem oportunes.

Enlace a la noticia completa.

Categories: Convenio laboral Tags:

26 February 2020